Als ik nu een kamer vind, kan ik die pas 1 augustus huren zonder dat iemand anders het huurt?

Ik heb een leuke studenten kamer gevonden, maar ik wil niet nu al het huren, maar pas vanaf 1 augustus, maar kan ik er nu voor zorgen dat niemand anders die kamer gaat huren?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.4K
ronron1212
4 jaar geleden
Dat zal de verhuurder niet willen. Dan mist hij maanden huur.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dat hang helemaal af van de afspraken die je met de verhuurder kunt maken. Bij particuliere verhuurders maak je de meeste kans.
crispy
4 jaar geleden
Ik acht de kans bijzonder klein. Een studentenkamer is een schaars goed, waarvoor altijd iemand te vinden is. Als jij niet wil betalen van 1 mei tot 1 augustus, zal een ander die ook geïnteresseerd is in die kamer dat wel doen.
Die drie maanden krijg je echt niet cadeau van de verhuurder.

Antwoorden (1)

Een goed gesprek met de huisbaas kan je helpen, maar je kunt hem niet verplichten daarmee akkoord te gaan.

Besef dat het jou inderdaad geld bespaart, maar dat het jouw huisbaas aan de andere kant geld kost !