Als daar geen lijm op zat toen je de woning kreeg, kan de verhuurder dat inderdaad van je eisen. Uitgangspunt is meestal dat je de woning moet opleveren in de staat waarin je hem gekregen hebt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
deze eis over de woning achterlaten in oorspronkelijke staat is al lang wetelijk vervallen. informeer bij woning verhuurder.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
Hoe kom je daarbij @statebriga
Dat ligt aan de afspraken die zijn gemaakt met de woningbouwvereniging waarvan de huurwoning is. Bij de meesten moet je de woning opleveren zoals jij deze opgeleverd hebt gekregen toen je de woning betrok.
Maar als het goed is, komt er voor oplevering een persoon van de woningbouw langs, om een rondje te maken in de woning, dan krijg je van hem/haar een lijstje van de dingen die je nog moet doen of repareren.
Het beste kan je hiervoor de woningbouwvereniging even bellen, alleen zij kunnen deze vraag beantwoorden.