Hoe kan ik te weten komen hoe lang huurwoningen in een bepaalde regio leeg staan?

Ik zou geholpen zijn met een indicatie: bv in dorpen staan huurhuizen langer leeg of juist in steden. Maar waar vind ik dat soort informatie?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat wisselt ZO sterk per regio, gemeente, woonplaats en zelfs per wijk of STRAAT (en ook per week of maand of kwartaal) dat daar eigenlijk geen peil op te trekken valt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Das een goeie vraag, juist omdat het zo snel wisselt zou je een centrale site moeten hebben!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties. Helaas nog geen antwoorden...
Antoni
7 jaar geleden
Ik heb een antwoord gegeven.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank je wel.

Het beste antwoord

Daar zijn alleen heel algemene dingen over te zeggen. De Randstad (Utrecht, Amsterdam, Den Haag, Rotterdam) is heel populair om te (gaan) wonen, ook de komende jaren; de streken daarbuiten zijn over het algemeen minder of veel minder populair. In de Randstad zullen huurhuizen dus maar kort leeg staan, daarbuiten langer.

Zie ook: http://www.nu.nl/wonen-en-interieur/4320056/aantal-inwoners-grote-steden-groeit-komende-jaren-sterk.html

Toegevoegd na 1 dag:
Het bericht van Nu.nl is van maandag 12 september 2016.