Hoe kom ik in contact met vastgoedinvesteerders voor kleine projecten?

Ik heb een passie voor het renoveren van karakteristieke panden met potentie en heb dit in het verleden ook succesvol gedaan en het vastgoed met winst verkocht. Vorig jaar ben ik met mijn eigen bedrijf gestart waardoor ik moeilijk aan een hypotheek kom. Ik heb echter wel een pand (rijksmonument) ontdekt dat al jaren leegstaat en een hele goede investering zou zijn. De insteek is dan ook om een investeerder te vinden voor de aankoop en verbouwingskosten, waarbij ik het project begeleid en uitvoer, het dan voor een maximaal bepaalde periode huur van de investeerder en bij verkoop het eerste recht van koop heb tegen de dan getaxeerde waarde.
Hoe kom ik aan zo'n investeerder?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
stuur mij maar even een email met meer informatie, ik heb een netwerk van investeerders waarvoor ik dergelijke projecten uitvoer.

Antwoorden (1)

Het beste kun je contact opnemen met iemand die dagelijks met vastgoedinvesteerders werkt. Hier tussen komen is erg moeilijk, meestal gebeurd dit via via of bestaande connecties binnen de vastgoedbranche.

Het onderlingen vertrouwen moet groeien en is zeer belangrijk, juist daarom werkt men binnen deze groep vaak met dezelfde mensen die goed werk leveren en loyaal zijn.

Ik werk in mijn dagelijkse praktijk met vastgoedinvesteerders waarbij ik de aankoop, en verhuur/verkoop en eventuele renovtieprojecten begeleid. Neem eens contact op via pb dan wisselen we emailadressen uit.