Kan je vanish oxy action ook gebruiken op natte was?

Hij komt net uit de was en is dus nog nat. Maakt het uit of je het in natte kleding gebruikt, als je de beschreven methode hanteert?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Vany oxy action bevat extra bleekmiddel (vrije zuurstofmoleculen) en dus dien je hier zeer voorzichtig mee om te gaan. Belangrijk is dat je de gebruiksaanwijzing op de verpakking aanhoudt en het voor de voorgeschreven textielsoorten en vlekken gebruikt. Natuurlijk kun je gaan experimenteren, maar kijk er niet raar van op dat je vlekken op je textiel krijgt. Vooral de z.g. niet kleurechte stoffen zijn gevoelig voor dit product. Ook lang niet alle vlekken worden verwijderd door een bleekmiddel.
In principe kun je het product op natte was gebruiken, maar je dient het altijd goed uit te spoelen. De bleekwerking gaat anders nog een tijdje door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kan gewoon op natte kleding gebruikt worden.
13 jaar geleden
Jazeker! Werkt erg goed, maar pas op voor tere stoffen als bijvoorbeeld wol en zijde of dun linnen. Het zou gemakkelijk de kleur aan kunnen tasten.