Hoe verwijder je hondenhaar van je hand bij het borstelen?

Bij het borstelen van de hond wil ik de haren verwijderen uit de borstel en/of kam, maar deze blijven altijd aan mijn handen hangen en na lang schudden vallen ze eraf, ook met latexhandschoenen blijven ze hangen, iemand een oplossing hiervoor zodat ze snel van je handen afvallen?

1.3K

Antwoorden (2)

Met een fleece (poets)doekje. Fleece heeft een enorme aantrekkingskracht op hondenharen.
Amadea
2 jaar geleden
U kunt hondenhaar van uw hand verwijderen door een zachte rubberen handschoen of een vochtige doek te gebruiken.

Een andere manier om hondenhaar van uw handen te verwijderen is het gebruik van een borstel. Dit type borstel heeft zeer fijne borstelharen die het haar gemakkelijk van uw handen verwijderen. Ten slotte kunt u ook een schaar gebruiken om het haar van uw handen te knippen.
2 jaar geleden
LeonardN
2 jaar geleden
"U kunt hondenhaar van uw hand verwijderen door een zachte rubberen handschoen..te gebruiken" ? Dat is toch een omzeiling van het probleem?! Niet een antwoord op de vraag. "Dit type borstel heeft zeer fijne borstelharen die het haar gemakkelijk van uw handen verwijderen"
Welke type is dat dan? Kan je linken wat je bedoelt? "Ten slotte kunt u ook een schaar gebruiken om het haar van uw handen te knippen."
Ehhh juist...?!