Ik heb een nieuw jeans jasje gekocht. Deze ruikt enorm chemisch. Hoe krijg je deze nare geur eruit?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K
Pieterke
3 jaar geleden
Een dag of een paar dagen buiten hangen.

Antwoorden (1)

Nu is het ideaal weer om die geurtjes BUITEN te laten verdwijnen. Hang het jasje buiten, eventueel onder de parasol, maar wel in de warme schaduw. Chemische luchtjes zijn meestal erg vluchtig en zullen zo dus verdwijnen.