mag de mousse van hoofdkussen in de machine?heb namelijk dreft gebr en afgespoeld maar beschim?

ik zou dit willen doorverkopen maar lukt nu niet uiteraard

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Een hoofdkussen van traagschuim of schuim kun je het beste in lauwwarm water onderdompelen en met een beetje wasmiddel in een teiltje wassen, zeker niet in de wasmachine en niet in de droger. Goed uitspoelen en zoveel mogelijk water eruit drukken/knijpen en bij voorkeur in de zon laten drogen. Als de kussen niet voldoende uitgedroogd is dan gaat het beschimmelen.

Let op. Latex kussens kun je absoluut niet wassen, want dat brokkelt na het wassen.
3 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als er aan de mousse aan ticketje is, zal daar info op staan over hoe dit mag gewassen worden. Indien er niets aanhangt, niet in de machine stoppen.