Hoe verwijder ik vlekken op roestvrij staal?

Goedemiddag, ik heb een kraan uit roestvrij staal waar vlekken op zijn. Ik krijg ze niet weg met zeep en doek, ook niet met arachide olie (een tip van een kuis website). Weet iemand hoe ik ze wegkrijg? Hierbij alvast een foto.
Alvast bedankt

Picture for question
3 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (2)

Neem eens een krantenpagina ter hand en maak er een prop van en schrob daar de kraan mee. Daarnaast zou je ook eens baking soa kunnen proberen, daar kun je ontzettend veel dingen mee schoonmaken.
3 jaar geleden
Er zijn speciale zachte polijstmiddelen voor roestvrij staal. Probeer het eerst met schoonmaakazijn, voor het geval kalkvlekken zijn. Helpt dat niet werk dan met TURTLE WAX SHOWROOM METAL SHINE. Reinigt snel en effectief chroom, aluminium en rvs. Het verwijdert tevens roestvlekken en maakt het oppervlak weer als nieuw. Laat geen witte resten achter en zorgt voor een streeploos resultaat. De fluwelige structuur van het metaaloppervlak wordt niet aangetast.