Hoe kun je een harde spijkerbroek zachter maken zonder verlies van stevigheid?

Dure spijkerbroek gekocht die perfect zit maar niet prettig aanvoelt. Wat is daar aan te doen? Het is geen raw stof. Broek is zwart.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
7.8K

Antwoorden (2)

Tennisballen in je broek stoppen dan in de wasmachine gewoon wassen let wel op was de tennisballen eerst met beetje oude kleding kijken of ze afgeven en de haartjes gaan er dan af
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Veel nieuwe katoen wordt hard (afgeleverd), omdat er een of ander stijfsel-middel in wordt gebruikt, omdat het nieuwe model dan wat beter oogt. Gewoon eerst een keer wassen en eventueel in het wasverzachter bakje een scheutje azijn gieten. Drogen in een condensdroger maakt het ook weer wat zachter.