Hoe kan ik aanbrandvkekken van mijn rvs gasfornuis verwijderen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.6K
dudemeister
4 jaar geleden
Of die specifieke vlek weggaat weet ik niet maar mijn rvs shizzle inde keuken glimt als een duivel met een ouderwetse prop krantenpapier.

Antwoorden (1)

Het oude vertrouwde Biotex komt ook bij het schoonmaken van je fornuis weer prima van pas te komen. Los een klein beetje Biotex op in lauw water en wrijf het fornuis goed in met een zacht sponsje. En je weet wat we gezegd hebben he: geen schuurspons!
Laat afwasmiddel eventjes intrekken en maak schoon met een vezeldoek

Om zo min mogelijk krassen op het RVS oppervlak te krijgen, kun je altijd gebruik maken van een vezeldoek. Hiermee laat je je fornuisoppervlak weer mooi glimmen. Gebruik afwasmiddel op z'n puurst: meng het niet met water maar druppel er gewoon wat van op het oppervlak. Laat het eventjes intrekken en schoonmaken maar!