Ik heb een roestplek op mijn stenen vensterbank hoe krijg ik die weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor steen?

Antwoorden (4)

Je kan het proberen met een schone doek gedrenkt in waterstof peroxide.Sterke consentratie bij de apotheek. Deze zal vragen waar je het voor nodig hebt.
Voorzichtig met morsen, het etst. Dikke rubber handschoenen aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met cillit bang
dat is heel goed om roest te verwijderen zelfs op stenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel eens gehoord dat cola roest oplost. Probeer het eens. Giet een beetje cola op de plek en haal het de volgende dag weg. Baat het niet, dan schaadt het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Smeer die roest vlek eens in met pinda kaas ! Goed laten intrekken .