Hoe krijg ik "ingebrande" vlek weg van mijn elektrische verwarming?

Ik heb een huurwoning en in de living staat een elektrische verwarming. Nu heeft daar een rode fleece deken opgelegen om die dan s'avonds lekker warm te hebben. Probleem is nu dat mijn verwarming rode hartjes heeft en ik krijg ze er niet af... dus denk beetje ingebrand ofzo? Ik hoor het graag

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.8K
Amadea
4 jaar geleden
Wat heb je al geprobeerd om het eraf te krijgen?
tinus1969
4 jaar geleden
Voortaan geen dingen meer op die verwarming leggen; sowieso is het dringende advies om dat niet te doen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Fleecestof is gemaakt van plastics.
Bij Aldi verkoopt men, af en toe, oplosmiddelen voor kunststoffen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb azijn, cif en javel geprobeerd

Antwoorden (1)

Als het zo hardnekkig is, dan zal er niets anders opzitten, dan schuren en schilderen (uiteraard met hittebestendige lak). Met een goed rollertje (niet van een of andere bouwmarkt, maar van een vak-schilder) verkrijg je een mooi strak resultaat.
4 jaar geleden
nounka
4 jaar geleden
idd.
maar ik zou toch eerst is eens met zo'n wonderspons proberen.
en met billedoekjes voor kindjes krijg je ook heel vaak dingen weg die anders veel last geven.