Hoe verwijder ik Lipton ijsthee van een witte muur?

Een glas met Lipton ijsthee is van de boekenplank omgevallen tegen de witte muur aan en naar beneden gedropen. Ik krijg het er niet af met water en een handdoek. Ik heb hier totaal geen verstand van maar hoe maak ik mijn muur schoon? Nu zitten er bruine strepen op de muur.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (1)

Ik lees op een oud forum van Viva dat je hier Muscle voor kunt gebruiken. Even sprayen en met een vochtig doekje eraf wrijven. De bijpassende link werkt helaas niet meer.