Hoe reinig je de kop van eenstaafmixer als hier water ingelopen is?

Wanneer we onze staafmixer aanzetten, spat er iets bruin uit. Meest waarschijnlijk is er bij het afwassen te veel water ingelopen en zijn de bruine spatten vuil water dat in de mixer is blijven zitten. Hoe krijgen we dit terug proper? Uit elkaar halen is geen optie omwille van het model, geen vijzen of dergelijke om los te maken.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
6.9K
ronron1212
4 jaar geleden
Heet water in een bakje en dan de stafmixer erin laten draaien tot hij goed schoon is.

Antwoorden (1)

Er zijn veel verschillende soorten staafmixers. Als je de mix-kant kunt losmaken van de motor is het een kwestie van spoelen met veel water en na uitdruipen laten drogen boven op de verwarming. Als je een mixer hebt waarvan de motor niet is te scheiden dan het onderstuk spoelen met veel water, zorgen, dat je de motor niet nat maakt en ook vooral lang laten drogen boven een verwarming.