Hoe kan ik een stoffen tas wassen als deze op de hand en zonder 'detergent' gewassen moet worden?

Had het plan om een klein beetje biotex te gebruiken maar weet niet of dit kwaad kan

5 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Kijk wel dat er geen wol, leer of zijde aan de tas zit.
Zelf zou ik eerder shampoo gebruiken. Succes.
Amadea
5 jaar geleden
Biotex valt ook onder het genre detergent, dus dat zal verkleuring tot gevolg hebben.

Antwoorden (1)

Babyshampoo gebruiken, dat is heel mild en kan geen kwaad. Biotex is een ''detergent'' (wasmiddel), en best een krachtige.