Hoe krijg ik die kleine stippeltjes (stof) weg van m'n trainingsbroek?

Ik heb geen flauw idee hoe deze er zijn opgekomen, iemand enig idee hoe ik deze makkelijk er af krijg?

Ik voeg even een foto toe in bijlage.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Met een pluizentondeuse. Die is ideaal om de pillen (zoals de stippeltjes genoemd worden) er af te halen.
. . .
Het werkwoord ervoor is derhalve ontpillen.
Toegevoegd op 24 februari 2019 15:35: tekst
Amadea
5 jaar geleden
Inekez1
5 jaar geleden
Als je geen speciale pluizentondeuse hebt, het kan ook gewoon met een scheerapparaat of scheermesje.
Amadea
5 jaar geleden
Een scheermesje zou ik daar zeker niet voor gebruiken. Veel te grote kans dat het kledingstuk voorgoed beschadigd raakt...