Veel tips in twee bronnen, overlappen maar de ene is ook uitgebreider.
Let op : Zijn je schoenen van leer? Er zijn verschillende tips voor leren schoenen en voor sneakers.

Witte azijn, shampoo, nagellak, vaseline of gewoon nieuwe veters kunnen je helpen. https://www.libelle.nl/mensen/actueel/nieuws/witte-sneakers/

Extra tip: als je schoenzolen gelig worden -veel zonlicht- dan kan je de zolen en zijkanten met tandpasta insmeren en afwassen. Hierna weer stralend wit.
https://www.assem.nl/berry/artikel/witte-schoenen-wit-houden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Net gedaan met tandpaste, helpt goed. Bedankt! Alleen ben ik bang om dat op dat ronde plekje te doen. Daar kun je het zeg maar niet afvegen, het is niet glad. Stel dat het helemaal mis gaat... Weet jij misschien wat voor stof dat is?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Geen idee, misschien toch maar naar een goede schoenmaker gaan en advies vragen? of weet je nog waar je deze schoenen gekocht hebt. Daar zou ik eerst naar toe gaan.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Graag gedaan hoor!
Probeer de schoenen eens in de wasmachine te stoppen met een kussensloop er om heen.