hoe krijg ik mijn broek snel droog?

ben op school tot half 4 en heb geen zin om de hele tijd met een natte broek in de les te zitten (en uit school meteen dansles)

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
5K
BonBonvanJohn
5 jaar geleden
Bij de verwarming zitten in de klas? Ik heb vaak de ervaring dat de broek gauw droogt door lichaamswarmte van de benen.

Antwoorden (1)

Bij de verwarming gaan zitten. Als je gymkleren bij je hebt (toevallig lange joggingbroek) kun je die aan doen en dan de broek op de verwarming leggen (gaat sneller). Meer kun je op school vgm niet echt doen...