Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik pizzageur uit mijn tas?

Ik heb laatst in een tussenuur pizza bij de domino's gehaald en toen in mn tas gestopt om de warmte binnen te houden. Maar nu stinkt me tas heel erg naar pizza. Hoe krijg ik die geur eruit?

5 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het helpt vaak al om de tas een poosje geopend buiten te laten staan en de wind het werk te laten doen. Je kunt er ook een geur neutraliserend middel in sprayen. HG heeft bijv. een spray "alle nare geurtjes weg" en die maskeert niet de geur maar verwijdert ze ook echt door middel van natuurlijke enzymen en microben.
Je kunt er ook goed de lucht in huis mee verfrissen, dus altijd nog goed te gebruiken.
(Lees meer...)
amc
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
hoe goed bedoeld ook de tip van HG het werkt niet HG stinkt zelf een uur in de wind, heb het zelf wel een keer gebruikt. je eerste tip je denk ik wel de beste , buiten in de frisse lucht ;)
en vaag staat me nog iets bij dat een open gesneden citroen ook luchtje op neemt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding