Neen, javelvlekken (bleekloog) krijg je nergens meer uit. De kleur is namelijk opgelost. Je kunt alleen de vlekken in een bluejeans bijvoorbeeld verven.
Het Vlaamse (eau de) Javel heet in Nederland bleekwater of chloor. Je kunt de javel vlekken niet wegwerken alleen een beetje maskeren of wegsteken.
Toegevoegd op 21 maart 2018 17:53: bron, tekst
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Reddie
6 jaar geleden
Plus. Goed dat je de goeie oude Javel nog kent.
Overigens heeft hij een broertje Labarrac.
Voor als je die nog eens tegen komt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankje wel voor de goede raad
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ Verven is te proberen, alhoewel bleek de stof zodanig beschadigd, dat er snel slijtplekken en mogelijk gaatjes in kunnen verschijnen.