Hoe krijg ik strepen van mijn keuken deurtjes?

We hebben een 'woningbouw' keuken, dus van die soort gelamineerde frontjes. Ze zijn wit. Ik maak ze goed schoon, maar er zitten bagr strepen op die er maar niet afwillen. Heb al biotex, afwasmiddel, schuursponsje en wonderspons grprobeerd.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (2)

Als je alles al geprobeerd hebt zijn die strepen waarschijnlijk zo "ingebrand"dat ze niet meer weggaan. Net zoals verschoten gordijnen niet meer te herstellen zijn. Het enige wat er op zit is:
A nieuwe deurtjes plaatsen
B er iets overheen plakken , maar accepteert de verhuurder dat?
C er mee leren leven, je weet dat het schoon is, maar verkleurd
anneliez
6 jaar geleden
Dasty van de Wibra. Alleen daar te koop en dan de gewone gele variant. Echt ongelofelijk wat je daarmee voor elkaar krijgt. Voegen schoon, vet weg, vlekken van de muur etc. De moeie te proberen want je kunt het voor van alles gebruiken en je doet er lang mee.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+inderdaad Dasty is een prima schoonmaakmiddel!
ronron1212
6 jaar geleden
plus
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Echt ik was verbaast wat het allemaal kan. Gebruik niet teveel want het is vrij dik spul.
Ivana
6 jaar geleden
+