Waarom komt er rook onder de Stoomstrijkijzer vandaan?

Ik heb laatst mijn werkkleding gestreken (maar er zat een wax laag op) dat mijn kleding water ristant maakt. Ik krijg nu te horen dat er rook onder de Stoomstrijkijzer komt. Heb ik nou mijn stoomstrijkijzer gesloopt? Zo ja, hoe kan ik het dan repareren?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Die rook is dus de gesmolten was van je werkkleding. Volgens mij kun je dat heel eenvoudig verwijderen door de strijkbout weer aan te zetten en dubbelgevouwen keukenrol papier gaat strijken totdat de rook verdwenen is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+, Mocht het strijken over keukenpapier niet werken, dan kun je een strijkijzer reiniger kopen bij de supermarkt of drogisterij.
https://www.diodrogist.nl/hg-strijkbout-reiniger
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor de tip