Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik had een zwarte stoffen bank en deze is afgegaan op mijn behangpapier met wat kan ik deze streep verwijderen(vinylpapier)?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Te proberen:Behang kun je gemakkelijk weer proper maken met een gommetje. Ook met een balletje wit brood zonder korst kun je vlekken van behang wrijven.Afwasbaar behang is trouwens ook te behandelen met een beetje schoonmaakmiddel.
(Lees meer...)
fremar
7 jaar geleden
De zwarte bank heeft dus zijn kleur ook een beetje op het behang afgegeven.
Dit moet weg te "bleken" zijn met Chloor. Probeer eerst wel op een plekje achter de gordijnen of zo of het de kleur van het behang niet aantast.
Ikzelf had op wit vinylbehang donkere vlekken van de TV en heb er die keurig afgekregen met Chloor. Niet ineens vol er op, maar in enkele keren wat met een vochtige doek met chloor deppen en laten drogen.
Er is wel kans dat de behandelde plek schoner wordt dan de rest dat door ouderdom, zonlicht of roken wat verkleurd is. Op een onopvallende plaats even uitproberen dus.
(Lees meer...)
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding