Voor welke was is Lenor wasmiddel bedoeld?

Bij AH kreeg ik een persoonlijke aanbieding voor een Lenor wasmiddel. Op de fles staat niet vermeld voor welke was dit wasmiddel bedoeld is.
Is Lenor bedoeld voor de witte of voor de bonte was?
(zie de bijlage voor een afbeelding)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
6.1K
Amadea
7 jaar geleden
Heel vreemd, daar is nergens informatie over te vinden. Er wordt alleen geschreven over het zo lekker gaan ruiken. Wat doet vermoeden dat het geen wasmiddel is maar alleen een geurmiddel...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik kan de foto niet openen maar zo ver ik weet heeft Lenor alleen wasverzachter en dat mag overal bij
Amadea
7 jaar geleden
Er staat wél de tekst 'wasmiddel' op, Kuykma1. En aan de vorm van de fles te zien is het een vloeibaar wasmiddel. De geur heet Floral Spring, dus bloemenlente, en het is kennelijk genoeg voor 16 wasbeurten.

Het beste antwoord

Google geeft als zoekresultaat onder andere een link van AH.

"Lenor Wasmiddel floral spring 16 wasbeurten online bestellen | AH.nl
www.ah.nl › ... › wasmiddel-hoofdwas › geconcentreerd-wasmiddel-kleur
Lenor wasmiddelcapsules Floral Spring hebben een tijdloze geur van kalmerende kamille, warme houtsoorten en troostende manuka honingnoten voor een ..."

Volgens de url van de link zou Lenor onder het kopje 'geconcentreerd wasmiddel kleur' staan. Voor de gekleurde was dus.

Gek genoeg is die url anders als je op de link klikt en is dan inderdaad nergens meer te vinden of het voor kleur, donker, fijnwas of wit is. Wel vinden ze het belangrijk om te vermelden dat het in een 'stijlvolle verpakking' zit.

Ik kan geen plaatje vinden op internet van het achteretiket. Ik neem aan dat je dat zelf hebt bekeken en dat het daar ook niet op staat. Dat is ook raar.

Maar, kleur dus. Al denk ik dat je witte was er ook gewoon schoon van wordt en in elk geval lekker gaat geuren.