Ik heb het weleens met cola gedaan. Even in laten trekken en daarna met een gewoon reinigingsmiddel nog een keer nadoen omdat het anders plakt. En in het vervolg wat vaker schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zal het eens proberen maar het zit zo dicht op de grond dat ik er haast niet bij kan. Moet de hele deur eruit halen n dan pas kan de strip eraf. En ik weet niet of je weet hoe zwaar een glazen deur is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar die strip moet die er persé af? Ik weet niet hoe het bij jou precies zit maar ik haal die strip er nooit af.