wat is in hemelsnaam een frans afwassponsje ?

9 jaar geleden
1.3K
Amadea
9 jaar geleden
Kan je dat niet beter aan Provence vragen? Die weet wat het is want vraagt ernaar!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hoeft niet perse te weten wat iets is om te vragen waar het te koop is..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vermoedt een simpel schuursponsje, dat wordt nog al eens voor de vaat gebruikt, maar deze benaming ken ik niet.
catamiki
9 jaar geleden
ja jack maar als ik eenmaal weet waar het te koop is, kan ik niet kiezen tussen een frans, een engels of een vlaams sponske.
Antoni
9 jaar geleden
catamiki, Jackd reageert niet op jouw vraag, maar op de vraag van Amadea in haar reactie. Zij doelt weer op deze vraag "waar kan ik een Frans afwassponsje kopen" http://www.goeievraag.nl/huis-tuin/schoonmaken-wassen/vraag/552931/frans-afwassponsje-kopen van Provence. Dus Jackd geeft aan dat niet zeker is of Provence (wel) weet wat een Frans afwassponsje is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zoiets ja ;-)

Het beste antwoord

Een frans afwassponsje is een (kleine?) spons met een verlengstuk die gevuld kan worden met sop~ op deze manier hoef je niet contstant zeepsop op de spons te doen.
http://www.drogisterij.net/huishoudelijk/schoonmaakmiddel/overige_schoonmaak/dishmatic-afwasspons-hdr-5013931014232

Is een voorbeeld :)
Ik hoop dat jouw vraag daarmee beantwoord is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Waarom heeft dat ding dan een Engelse naam?