Gewoon een sopje maken met een klein beetje afwasmiddel en dan afboenen met een zachte borstel.
Niet drijfnat maken maar gewoon vochtig. Daarna nog een keer met alleen water boenen om het afwasmiddel eruit te krijgen. Goed laten drogen met bijv. proppen keukenpapier of wc papier erin. Met kranten kan het ook maar die geven soms af.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ow, geen wc papier erin! Gaat helemaal in stukjes uit elkaar pluizen als het nat wordt. Zit je nadien een uur te peuteren en een week later nog stukjes aan je sokken. Krantenpapier gaat heel goed.