als een nieuw, rood shirt niet afgeeft tijdens de handwas, kan het dan gewoon zonder schade met de andere bonte was in de wasmachine?

Ik heb het rode shirt met de hand in de wasbak gewassen zonder wasverzachter, met handwasmiddel. Er kwam geen rode kleur vanaf, zoals ik wel eens met een ander kledingstuk gezien heb. Kan ik het nu gewoon in de wasmachine erbij doen op 40 graden? Of moet het alsnog apart? En als ik het apart was, volstaat een programma van 20 minuten dan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik draag zelf rode shirts als bedrijfskleding . Als ik ze was met andere kleding stop ik er altijd Color Catcher bij .
Nog nooit is mijn was verkleurd ... alle rode kleur zit op t Color doekje !

Het beste antwoord

Ik denk dat je het dan zonder probleem tussen de bonte was kunt doen. Als het spoelwater geen rode kleur heeft, zal het in de wasmachine ook niet afgeven.