Mag een paraplu in de Wasmachine?

Ik heb een kleine paraplu, maar die zat in een tas waar limonade in gelekt is. Is het schadelijk voor de paraplu als ik hem in de wasmachine gooi, of kan dat zonder problemen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt hem toch ook gewoon open klappen en met een sopje schoonmaken ?
Een paraplu in de waasmachine lijkt mij niet echt bevorderlijk voor zowel paraplu als de machine
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou het niet doen, de paraplu heeft kwetsbare onderdelen, kijk maar eens hoe snel ze stuk waaien bij harde wind. Ook zal de paraplu schade aan de wasmachine kunnen veroorzaken, door het harde slaan in de trommel. Je kunt de paraplu beter openen en met een vochtig doekje schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid, al zou ik limonade, wat plakt, wel met een doekje schoon wrijven.