Hoe verwijder je een vet/olie plek op een stoeptegel?

vraag spreek voor zichzelf?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.3K

Het beste antwoord

Loop elke dag langs een stoeptegel voor een pizzeria en die heeft een olievlek van een olielamp.Men weet zich zo het schijnt ook geen raad .
Doe verder geen moeite en leg er een nieuwe tegel in voor een paar euro.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op de vlek doe je pure dreft en laat dit een uurtje of twee in weken, daarna gewoon alles goed oppoetsen (met bezem o.i.d.) goed afspoelen en de vlek zou moeten weg zijn...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Olie verwijder je makkelijk met HG olievlekkenreiniger.
HG olievlekkenreiniger verwijdert olie en vetten van vervuilde oppervlakken zoals beton, cement, baksteen, grindtegels, sierklinkers en plavuizen. De reiniger is zeer geschikt voor het schoonmaken van opritten en garagevloeren e.d. Giet HG olievlekkenreiniger op het vervuilde oppervlak. Bij matige vervuiling tot maximaal 1:5 met water verdunnen. Goed schrobben en 3 tot 5 minuten laten inwerken en dan met veel water naspoelen. Dit is te koop bij drogisterijen, bouwmarkten en veel supermarkten.
Vet kun je verwijderen met HG vetweg, of met afwasmiddel, of met Dasty vetreiniger, dit is de gele fles van de Wibra.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Frimu2
10 jaar geleden
+.... Idd goeie ervaring mee.
Schrobben met ammonia en heet water. Ammonia heeft een sterk ontvettende werking.
Dit stinkt wel, maar is wel effectief.