Hoe kun je kunstgrassprieten uit sportsokken verwijderen?

De nieuwe, witte sportsokken van mijn zoon zitten vol met vezels van kunstgras. Als ik ze eruit probeer te trekken, beschadig ik de sok. Heeft iemand een idee hoe ik dit snel en makkelijk kan doen? Ze zijn al in de wasmachine geweest, maar dat hielp natuurlijk niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
11.5K

Antwoorden (1)

Is het materiaal van het kunstgras een soort plastic? Of een dik weefsel-achtig materiaal? Als het plastic-achtig is, kun je de sokken misschien even in heel heet water leggen waardoor het materiaal zacht wordt, dan 'gras' er uittrekken, dan is de kans op beschadigen kleiner.

Als het een soort van weefsel is dan kun je dit waarschijnlijk ook proberen al weet ik niet of dat gras weefsel zachter wordt van heet water.

Sukses!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het uitgebrobeerd, maar het hielp niet, helaas. Bedankt voor je reactie.