Op aanrechtblad zit een plakkerige plek en gaat niet weg met bv. jif oid. Weet iemand een oplossing? Het is hout met een fineerlaagje.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Hoogstwaarschijnlijk wat vet residu. Naar de Wibra en Dasty ontvetter halen (2 euro de spuitfles), kan je overal voor gebruiken (ook vetvlekken uit kleding etc.).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

probeer het eens met dreft afwasmiddel, dat is zeer geconcentreerd en wordt ook door mij voor meer dan alleen de afwas gebruikt.

dasty (wibra) ontvetter is ook een heel goed middel en niet duur. werkt perfect.

succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met stickerremover dat laat ook geen doffe plek achter
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met losweekspray voor de vaat zou je het kunnen proberen. Maar probeer het eerst op een klein onopvallend stukje uit, bijvoorbeeld de onderkant van de rand. Iets van het middel met een wattenstaafje aanbrengen. Want het zou kunnen dat het ook je blad aantast. Ga je het wel gebruiken op de plek dan ook opbrengen met een wattenstaafje of penseeltje, want de spray sproeit uiteraard nogal breed. En dan eerst kort opbrengen bijvoorbeeld 1 minuut en dan afvegen met een vochtige doek. Zie je resultaat en is de plek nog niet helemaal weg, dan de behandeling herhalen. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Smeer de plek ruim in met zonnebloemolie en wacht het een nachtje af.
Grote kans dat je het de volgende morgen er zo afwast met wat afwasmiddel!
Succes