Verfspetters die in je RVS wasbak zijn gekomen, kun je heel goed verwijderen met `Brillo sponsjes`.
Met een beetje `Staalfix` op een doekje kun je de RVS bak eventueel napoetsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hangt af welke verf. Je kan het proberen met thinner, maar als het op waterbasis is, kan je gewoon een schuursponsje en wat zeepsop gebruiken. Hardnekkige resten kan je met een bolletje staalwol doen (Wibra, 2 stuks voor een eurie).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is in ieder geval geen verf op waterbasis. Dan ga ik eens proberen met zo'n bolletje staalwol. Bedankt!
Je zou het kunnen proberen om met wasbenzine de resten te verwijderen wel goed ventileren.

Toegevoegd na 1 minuut:
een doekje met rijkelijk wasbenzine.
11 jaar geleden
Met een glaskrabber..
Niet te hard duwen.. maar helpt wel goed..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met jif en een schuurspons of staalwol met jif met de richting me van de bak anders krijg je krassen die nooit meer weg gaan.