zou dit n goede, stabiele wasmand zijn?

ik ben op zoek naar n paar goede, stabiele, niet al te dure wasmanden en heb deze op de Ikea-site gezien. heeft er misschien iemand ervaring met de ze wasmand? staat deze wel echt stabiel en is ie prettig in gebruik?

BVD

Toegevoegd na 13 minuten:
voor de goed oplettende onder jullie,
deze dus;http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70118968/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Amadea
11 jaar geleden
Welke wasmand bedoel je met "deze"? Link of foto toevoegen!
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik zie geen foto
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha! oeps!
deze;http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70118968/
Amadea
11 jaar geleden
Ahum, de prijs doet vermoeden dat de stabiliteit niet kan worden gegarandeerd... Het zal mij benieuwen of deze langer dan een jaar meegaat.

Antwoorden (3)

Nee, die is flut. Gaat nog geen jaar mee. Een wasmand moet in zijn geheel van kunststof zijn om tegen een stootje te kunnen, of op zijn MINST bekleed met stevig canvas in plaats van flubberplastic.

Kost ook bijna niks, maar dan heb je ook niks.

Gewoon bij de Blokker ofzo kijken voor een stevige, volplastic wasmand. Die grote flexibele teilen zoals ze ze vaak bij de Action hebben zijn trouwens ook prima. En goedkoper ook nog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij ziet er erg instabiel uit! Wij hebben een gehad van ikea. Het frame was van hout maar verder hetzelfde model als die op de foto van de ikea. Als je wat zwaardere dingen (zoals handdoeken of dekbedovertrekken) onderin had liggen dan ging het wel, maar we merkten wel dat ze nogal vaak omvielen of dubbelklapten.

We hebben er toen 2 gekocht en die klem gezet tussen een muur en een kastje en toen ging het een stuk beter. Als ik naar de prijs kijk is het misschien ook niet zo erg als ze niet stabiel zijn, want erg goedkoop!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee hier heb je niets aan ,valt altijd om als je er was in gooit de mijne was vlug in een kringloop winkel .blokker/xenos /of gelijk soort winkels verkopen betere misschien iets duurder maar wel jaren plezier er van