Kan je je was laten drogen in de badkamer of is dit af te raden wegens het vocht?

Als de was kalar is en je wilt het ophangen om te laten drogen, kan dit dan gewoon in de badkamer? In de badkamer is een goed ventilatiesysteem aanwezig. En zou je dan kunnen douchen in aanwezigheid van het wasgoed?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10.3K

Antwoorden (6)

Natuurlijk kan dat, alleen zal de was er lang over doen tot het droog is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan het in de badkamer laten drogen, echter door het vocht wat je in de lucht brengt door douchen ed zal het niet zo snel gaan als beneden in de warme woonkamer, of in de goed geluchte slaapkamer.

omdat ik niet in jouw badkamer kan kijken is het lastig te zien of het in jouw geval gaat lukken. Je geeft aan dat de badkamer goed geventileerd is. Als je de verwarming er aan hebt staan zou het moeten kunnen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een goed ventilatiesysteem hebt kan je daar de was gerust laten drogen. Het is vandaag droog weer (nu in ieder geval), dus kan je ook een raampje openzetten (indien aanwezig) en met de verwarming aan is het helemaal geen probleem. En douchen kan ook, maar ik zou het zo kort mogelijk doen, omdat het drogen van je was enigszins vertraagd wordt. Je zou ook de deur een beetje open kunnen laten staan, dan kan het vocht er ook uit. Lijkt me helemaal geen probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk wel dat het kan.
maar de geur van de shampoo`s enzo trekt er wel in
14 jaar geleden
Ja, als je, zoals je schrijft, een goed ventilatie systeem hebt is het geen probleem.
Daarbij douchen dan duurt het droogproces iets langer.
Let wel op schimmelvorming want dan is de ventilatie toch onvoldoende.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je geeft aan dat je goed kan ventileren, dit is een voorwaarde voor het droog houden van je badkamer. Anders zou je schimmel kunnen krijgen.
Je kunt ook wel douchen terwijl je wasgoed daar hangt, maar het zal langer duren voordat het droog is. Ik zou even voor t douchen het wasgoed wat al ongeveer droog is, er af halen, anders schiet het niet op....