Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Komen bepaalde 'tijdelijke' artikelen bij Zeeman soms weer terug in het assortiment? [paarse en roze luipaardprint washandjes en handdoeken, zie foto]

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een leuke!!! Heb je die al lang? Leuke setjes voor mijn meiden hier.......heb ze nog nooit gezien bij onze zeeman!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeeman Nieuwegein, best lang geleden, ik gok zomer 2011... Beetje stom dat ik me nu realiseer dat ik voor het sporten ook wel handdoekjes had willen hebben met die kleurige print... Ze hadden er ook kleinere en grotere handdoeken van!
;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat zelfs de verkoopsters van Zeeman je hierop geen antwoord kunnen geven en dat ze zeggen: Nee dat weten we niet,wij moeten ook maar afwachten wat we binnen krijgen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Soms wel, ja. Je zou in de winkel kunnen informeren of ze nog terug komen. Als je wacht op de uitverkoop, dan kan het zomaar zijn dat er nog wat van die artikelen in een ander filiaal over zijn en dat die in jouw filiaal nogmaals te koop worden aangeboden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding