Welke huismerken/eigen merken hebben milieuvriendelijke wasmiddelen?

De lijn van ah ken ik al, maar er is hier geen ah in de buurt. Ecover is het merk dat ik al lang gebruik, maar is vrij aan de prijs....Oja, huidvriendelijk is ook belangrijk omdat er in ons gezin kinderen zijn met een gevoelige huid.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij Jumbo verkopen ze Klok. (biologische klok... ;-) )

Dat is geen huismerk; maar de prijs is redelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vooruit....het enigste antwoord, niet exact wat ik bedoel {^_^}