Hoe krijg je een rolluiklint terug mooi wit en fris zonder te demonteren ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.2K

Het beste antwoord

Een spuitbus met tapijtreiniger, natuurlijk achteraan de muur en het raam beschermen.
Heb dit ooit zo gedaan, probleem is dat het product ook langs het lint ik de oproller kast liep en er onderaan uitkwam, dus ook hier op letten.
Eerst het bovenste gedeelte doen met het rolluik opgetrokken, nadat het droog is de onderkant met rolluik naar beneden.
Een beetje omslachtig maar het werkt zonder te demonteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat je zou kunnen proberen is om (met water verdunde) bleek in een plantenspuit te doen en dat op het lint te spuiten. Goed na spoelen met water (tuinslang oid.).