Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Maatbeker voor mijn waspoeder

Hoe kom ik bij een maatbeker voor mijn waspoeder van mijn wasmachine?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
15.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij Persil, maar ook bij veel andere merken, kun je een doseerbol (vloeibaar) of doseerschepje (poeder) gratis aanvragen.

Bij Persil kun je een email sturen naar info@persil.nl of tijdens werkuren bellen naar 0800-0228182.
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

marktplaats?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie link

http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTMxNzEzODcxODQ=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&p_init_ipc=X&zhmmh_area_kz=&direkt_aufriss_area=1119029&~cookies=1&scrwidth=1280
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal zit in een nieuw pak waspoeder toch wel een maatbekertje,en anders kun je toch zelf een oud koffiebekertje nemen of een oud kopje.
onzin dat je daar extra geld voor uitgeeft.
op den duur weet je ongeveer wel hoeveel er in gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij heel veel merken zit er helaas geen bij. Een gewone maatbeker gebruiken is wel een goede tip.
In zo'n geval ga ik gewoon naar een keukenwinkel voor een echte maatbeker.... problem solved :-))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal gewoon bij de fabrikant aanvragen,dan krijg je zo'n maatbeker gratis thuisgestuurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding