Maatbeker voor mijn waspoeder

Hoe kom ik bij een maatbeker voor mijn waspoeder van mijn wasmachine?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
15.3K

Het beste antwoord

Bij Persil, maar ook bij veel andere merken, kun je een doseerbol (vloeibaar) of doseerschepje (poeder) gratis aanvragen.

Bij Persil kun je een email sturen naar info@persil.nl of tijdens werkuren bellen naar 0800-0228182.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

marktplaats?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie link

http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTMxNzEzODcxODQ=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&p_init_ipc=X&zhmmh_area_kz=&direkt_aufriss_area=1119029&~cookies=1&scrwidth=1280
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal zit in een nieuw pak waspoeder toch wel een maatbekertje,en anders kun je toch zelf een oud koffiebekertje nemen of een oud kopje.
onzin dat je daar extra geld voor uitgeeft.
op den duur weet je ongeveer wel hoeveel er in gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij heel veel merken zit er helaas geen bij. Een gewone maatbeker gebruiken is wel een goede tip.
In zo'n geval ga ik gewoon naar een keukenwinkel voor een echte maatbeker.... problem solved :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal gewoon bij de fabrikant aanvragen,dan krijg je zo'n maatbeker gratis thuisgestuurd.