ik droeg een witte horloge en een jeansvest , dit vest is nat geworden en is geverfd op de horloge , ik krijg het er met niets af , wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Je zou het kunnen proberen met chloor op en doekje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
dat wordt geel.
Met terpentine krijg je ook verf van kleren af dus misschien helpt dit wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem een tanden borstel(oude?)wat tandpasta,
witte, en borstel flink over je horloge,geen gemische middelen(gloor)wat dat wordt geel.
12 jaar geleden
Door wat Jif op een vochtig schuursponsje te doen en daarmee je horloge goed schuren, je krijgt hem dan gegarandeerd weer spierwit. Naspoelen met een vochtige spons en vervolgens afvegen, en met een zacht doekje droog maken.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
En je hebt voorgoed krassen op het glas....
burgos
12 jaar geleden
Inderdaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet het glas van het horloge ook niet schuren, alleen het bandje:)
met cleansing milk voor je gezicht, heel zachtjes wrijven en alles wordt weer schoon! Het is trouwens ook heel goed voor het leer zo af en toe een beetje te oliën.