Hoe kun je t glas van een tv het beste schoonmaken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan wat voor glas je scherm is!

Het beste antwoord

Voor een paar euro koop je (bij b.v. Blokker) enkele microvezeldoekjes:
http://www.milieukoopwijzer.be/schoonmaak/microvezel/index.php
Die zijn niet alleen heel handig om, zonder schoonmaakmiddelen, spiegels, ruiten etc. streeploos schoon te maken, ook je beeldscherm wordt weer glanzend. Zo nodig het doekje een klein beetje vochtig maken.
Je kunt beter geen schermreiniger gebruiken, want dat zorgt nogal eens voor doffe plekken op het scherm.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
af en toe een schermreiniger gebruiken kan geen kwaad en verwijdert soms vlekken die je met enkel een vochtig doekje er niet af krijgt.

Andere antwoorden (4)

Ik doe het met de plumo of zo'n kleine swiffer. Daarna soms met een kant en klaar schoonmaakdoekje(zonder bleek).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met zo'n zacht doekje, vergelijkbaar met een doekje waarmee je een bril schoonmaakt.
Ik gebruik dat ook, zonder verdere schoonmaakmiddelen. Werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een 'normaal' scherm hebt kan je het gewoon afnemen met een nat doekje (niet zeiknat) en daarna even droogmaken. Als je een wat 'zachter' scherm hebt waarbij vingerafdrukken heel duidelijk te zien zijn terwijl je het scherm amper aanraakt (Bang&Olufsen tv's hebben dit bijvoorbeeld) moet je het afnemen met een droog doekje, anders is het slecht voor het scherm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij lukt het heel goed met Foam Glass Clean van het merk Innotec
www.innotec-world.com

Dit kun je kopen bij de betere vakhandel
Succes