Hoe krijg je de geur van brand uit je huis.

Gister heb ik een beetje ruzie gehad met de combi magnetron / oven gehad en uit eindelijk heb ik gewonnen. Alleen nu stinkt heel het huis naar brand en heb de hele nacht alles open gelaten maar de geur hangt er nog. Hoe krihg ik dat weg?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
106K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zit echt tegen he!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vertel mij wat..

Antwoorden (16)

Misschien Oust proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom met water, klein beetje allesreiniger en stukjes citroen, in de magnetron voor 2 of 3 minuten tot het kookt. Daarna die kom gewoon op tafel zetten. Het dampt dan nog. Heeft mij geholpen bij stank van verbrande popcorn.

Toegevoegd na 31 seconden:
of doet je magnetron het niet meer :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kaarsje branden of een bakje koffiepoeder (snelfiltermaling) ergens neerzetten. Koffie is een hele goede geurvreter.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
FloridaWater... Verkrijgbaar bij de chinese winkel...

Maar ook alle deuren openzetten en geduld hebben kan helpen...

.

Wat is misbaar in je huis?

Brandlucht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
http://www.goeievraag.nl/vraag/brandlucht-keuken-vlam-pan.24214

Hier staat het antwoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijven ventileren die geur gaat niet weg na 1 nacht.Langzaam zal de brandgeur verdwijnen,even geduld s.v.p.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit ervaring weet ik dat dat heel lang duurt. Drie weken à een maand. Al die huis-tuin-en-keuken hulpjes helpen maar beperkt. Ik heb vooral veel de keukendeur opgengezet. Maar uiteindelijk gaat het weg. Nu, enkele jaren later, merk ik er niks meer van :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb een keer per abuis de keuken in de fik gezet (jaja, zo goed kan ik koken), en het enige wat echt hielp is de deur naar de kamer dicht en de deur naar buiten open.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met wat geduld wordt het weer een schone zaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een bodempje water met koffie koken,en de brandlucht is weg je hele huis reukt naar de koffie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist +1
het kost tijd, maar wat er hier boven beschreven staat van die koffie klopt. mischien kun je het proberen verder nog met lucifers, of wierrook (met zo`n bloemengeurtje bijv.) wel blijven luchten elke dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wierook. Alleen die geur trekt ook pas na een kleine 2 dagen echt weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geliciteerd met je winst,
gewoon óf wat Oust proberen,
of wierook branden, als je daar wel van houdt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een aantal stopcontacten van die stekkers stoppen met Ambi-Pur..
Zou dan wel overal dezelfde geur kiezen!
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De geur zit in de lucht. Daaruit zou je concluderen dat met 1 middagje deur open zetten het weg moet zijn... echter het blijft hangen. Dat is omdat het continu vrijkomt uit alle plaatsen waarop verbrandingsproducten zijn neergeslagen.
Er zit helaas maar 1 ding op: schoonmaken, schoonmaken en ... schoonmaken.

Verder: alle andere middeltjes verdringen een beetje de brandlucht, maar zodra die andere geur weg is krijgt toch de brandlucht weer de overhand.
dus: schoonmaken....
14 jaar geleden
Ik heb altijd goede resultaten gehad met een emmer water en daarin enkele doorgesneden uien,het schijnt dat die de stank opnemen.