Kun je een (hoog en staand) "tomado"-wasrek ook kopen met nylon lijnen?

De verf van onze huidige rekken bladdert steeds af, en dat doet de was geen goed. Voor aan de muur hangen van rekken hebben we geen plaats.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen idee of dat soort rekken bestaan maar je zou eens bij de fabrikant kunnen informeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk dank voor uw reactie, mevrouw van den Berg. Dat zal ik doen.

Antwoorden (1)

Misschien moet je hier eens kijken:
http://www.marskramer.nl/droogrekken/

Geen idee of het nylonlijnen zijn (op de foto's ziet het er vaak wel zo uit), maar er zijn in ieder geval genoeg mogelijkheden om je oude afbladderende rek te vervangen, zonder dat het aan de muur hoeft. Ook van het merk Tomado. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt Mesher. Ik heb helaas niet het idee dat één van die rekken voldoet, en volgens mij bestaat het rek dat ik zou willen ook niet, maar wie weet wat ik nog tegenkom.