Schoongemaakt chemisch toilet stinkt als een beerput, hoe los ik dat op?

Tijdens de verbouwing hebben we gedurende een maand of twee een chemisch toilet gebruikt. Speciale (dure) kant en klare 'bollen' chemisch spul in de vuilwatertank en elke paar dagen schoongemaakt etc.
Na de verbouwing heb ik het toilet helemaal goed schoongemaakt en ontkalkt met citroenzuur icm afwasmiddel. Ziet er echt prima uit vanbinnen, is goed schoon geworden. Maar de lucht die er nu uitkomt is niet te harden. Open wegzetten om goed te laten drogen is echt niet mogelijk want de hele bovenverdieping gaat stinken.
Hoe kan dit en nog veel belangrijker: hoe los ik dat op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.4K

Antwoorden (1)

Bij de campingwinkel de fles met het groene spul halen voor het chemisch toilet.
Weet meer hoe het heet. Maar met die omschrijving weten ze het daar wel.
Water in het toillet doen en dat erbij. En een tijdje laten staan. Dat doet mn moeder altijd met het chemisch toilet in de caravan.