Hoe krijg je het vuil dat tussen je letters, spatiebalk, enz. op je toetsenbord zit eruit?

er zitten allemaal kruimels tussen enzo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Een kruimeldief is er goed, ofj je haalt de kop van de stofzuiger eraf, en als laatste kan je er ook mee schudden tot ze eruit vallen, wat niet altijd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

laptop op z'n kop houden en zachtjes op de onderkant slaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toetsenbord op de kop houden en schudden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een stofzuiger :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan er ook speciale spuitbussen met lucht voor kopen.
bij Printpaleis bijvoorbeeld.

Quote link: Geen compressor bij de hand! Met deze bus met lucht-, blaas jevuil en stof makkelijk weg uit bijv. toetsenbord, computer enz enz. 400 ml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En heb je helemaal tijd over kun je alle dopjes van de toetsen eraf halen en ook daaronder schoonmaken. Maak wel ff een fotootje van het toetsenbord van te voren zodat je weet waar welke dop weer terug moet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik een klein opzetstukje voor mijn stofzuiger. Werkt erg makkelijk.
Er zijn eventueel ook ministofzuigertjes die werken op je USB aansluiting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een pincet of een ander klein voorwerp tussen de toetsen gaan om het vuil er zo uit te schrapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Terwijl je hem op zijn kop houdt schoonborstelen met een zachte kwast/penseel. Deze regelmatig ontdoen van de stofvlokken en rommel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb bij Dille&Kamille een klein smal zacht borsteltje gekocht wat daar speciaal voor is. Het kostte iets meer dan 1 euro. Werkt prima. Ik behandel m'n laptop eerst met dat borsteltje en daarna met de stofzuiger, met het kleine borsteltje erop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met een zachte schilderskwast gaat het ook goed.