Ik heb een wat oudere zwarte leren jas die groene "vlekken" begint te vertonen. Hoe krijg ik dit weer mooi zwart?

Dit zal waarschijnlijk komen door het verfbad dat naar verloop van tijd begint te slijten.

Toegevoegd na 6 dagen:
Zijn er misschien nog meer mensen met goede tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik nou ook met m'n handtassie...

Antwoorden (3)

tja in de wasmachine niet bij de witte was maar bij de zwarte was en goed strijken

Toegevoegd na 31 seconden:
likt mij het meest logisch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een leren jas in de wasmachine? Dat doet niemand!
moet je in een meubelzaak zijn daar krijg je een flesje waar het leer weer als nieuw uitziet

Toegevoegd na 6 dagen:
het is echt waar wat ik schreef
normaal is dat voor leren bankstellen dus dat zou met jou leren jas ook moeten kunnen en het geeft niet af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alvast bedankt Amy.
Bij de schoenmaker kan je zwarte leerverf krijgen. Dun aanbrengen, anders wordt hij misschien te "nieuw".
Eerst op een onopvallend stukje proberen.