Wat kan er gebeuren als je de was vergeet uit de wasmachine te halen?

Hallo,

Wat kan er gebeuren als je de was vergeet uit de wasmachine te halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
18.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi!!! jouw niks....
;-p

Het beste antwoord

T gaat muf ruiken, en als je lang wacht gaat t schimmelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ én het stikt (zwarte puntjes in de stof)

Andere antwoorden (5)

als het er een paar dagen in zit is het niet erg,
het is geen opslagplaats dus op den duur gaat het stinken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hangt ervan af, hoe lang je het vergeet. Als je 's avonds gewassen hebt, en het de volgende ochtend alsnog ophangt, is er niets aan de hand. Maar na 2 dagen ruikt het niet meer fris als je de wasmachine opendoet : dan nóg maar eens wassen, en dan sneller ophangen.
Maar als je het een week vergeten hebt, denk ik, dat je het wasgoed weg moet gooien : dat wil je echt niet meer aan, of op je bed hebben, of je mee afdrogen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je duidelijk nog nooit geprobeerd: een week.
Als je het kort vergeet, is er bijna niks aan de hand. Een beetje extra gekreukeld, omdat de natte weefsels zwaar zijn en het gewicht van al het wasgoed wat erboven ligt op de onderliggende stukken duwt.

Als je het langer vergeet, ja, dan krijg je inderdaad schimmelvorming. Dat begint eerst met een beetje muffigheid, maar als je lang genoeg wacht, zul je de schimmel kunnen zien en gaat het echt stinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja kast raakt op een gegeven moment leeg
je hebt geen strijkgoed
en als je heel lang wacht geen nieuw wasgoed
de was kan gaan stinken of het weer komt erin. (schimmel)
en je kan je gaan realisteren dat je bent vergeten de was uit de machine te halen uiteraard.

;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was goed gaat enorm stinken .Je kan het daarna beter nog een keer wassen.