Wat kun je allemaal doen met vaatwasmiddel?

Tegenwoordig gebruik ik altijd vaatwasblokjes, kant en klaar dus.
Nu vond ik net in de schuur nog een nieuw pak vaatwasmiddel. Omdat ik niet weer nieuw los zout en spoelglans wil kopen, vroeg ik me af wat ik er nu nog meer mee kan doen.
Groen straatje of toiletpot reinigen enz. misschien?

Toegevoegd na 5 dagen:
Alle antwoorden waren goed, dus iedereen bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (4)

De frituurpan schoonmaken. Water er in, vaatwasmiddel en laten koken. Wordt het heel schoon van.
Niet te veel water, ik heb het ook een keer gedaan en toen het over kookte sloegen de stoppen door. Dat was het einde van de frituurpan.
Maar het principe werkt wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je voor het meedenken maar ik heb geen frituurpan ;)"
Ik heb (nog) een gasfornuis, en de branders worden op den duur erg vies. Vet brandt er in. Eens per maand kook ik ze een kwartiertje in een pannetje water met vaatwasmiddel erin: brandschoon!
Aangekoekte pannen krijg je weer goed schoon door ze te koken met water en wat vaatwasmiddel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor de tip +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel. +je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank jullie wel!...en de anonieme duimgever...
Een thermoskan reinigen, heet water, vaatwasmiddel en dan een nachtje laten staan. De volgende ochtend glimt hij weer als nieuw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi! Ga ik meteen doen vannacht! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nelly bedankt, ga ik proberen. +je
een schepje in de wasmachine,en alle aangekoekte resten wasmiddel in je machine worden weer schoon