Dat zal niet gaan. Het is erin getrokken. Schuren en overschilderen lijkt mij de beste oplossing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op plinten zit meestal een laagje met een wax achtige substantie wat ook glimmend is (ik weet niet of dat hier het geval is) en dan is het er zo af te boenen met aceton. En bedankt voor het sympathieke duimpje omlaag...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die eerste duim kwam niet van mij joh! Bevooroordeeld typje jij. Maar de tweede nu wel dus.

Andere antwoorden (2)

Beetje aceton op een doekje en dan boenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je met aceton niet de kans dat de verf/lak weer van de plinten gaat?
Alcoholstift is te verwijderen met alcohol. Ik gebruik gewoonlijk de ontsmettingsalcohol van de apotheek.